profil
yayınlar
Google +1
kurumsal site
website
hazır site
cms site
ucuz site
şirket sitesi
ucuz şirket sitesi
şirket site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
kurumsal site
şirket sitesi
şirket siteleri
şirket websitesi
yasal şirket sitesi
kurumsal şirket sitesi
şirket
web dızayn
website dizayn
site
website
cms
yonetıcı paneli
icerik yonetimi
web desıgn
websıteler
hazır web sıtesi
hazır web sitesi
hazır web sitesi
google hakkinda
google yayinlar
google+1
twitter
tumblr
sirket
sirket11
sirket123
sirketsds
sirketsad
sirket23sed
sirketdsfcw3e
sirketcw3e
sirketdsfwe4r23
sirketsdfw3
sirketdfs
sirketsdfsgelir bazı bizim en büyük müşteri olmak için günde binlerce yüzlerce ekleyerek dışarı mücadele işletmeler. Dönüşüm oranı optimizasyonu için iki yol inanıyoruz. CRO başarısız şirketler görüyoruz onlar rasgele test kabul ettik çünkü tahmin "en iyi uygulama" değişiklikler ve en temelde onlar uygun test önlemek seçtiniz. Bu kötü yola (sıra Darth Vader ölüm Mart Tema...) diyoruz. Gerçek değişikliği yönlendirmede iyi almak için bir CRO yöntembilim tanımlamak zorundasın. Dönüşüm geliştirmek gerçek hüner oldukça basittir belirlemek ve dönüştürme için çekirdek engelleri hedef ve sonra bilimsel olarak test değişiklikleri. İyi yolu (sıra yıldız savaşları kuvvet Tema) ve biz izlemek için tüm gelen pazarlamacılar için savunucusu yol budur... İçerik yönetim yapısı tasarımdan ayıran sonraki adımdır. Ne Cascading Style Sheets ile başladı ve XML elektronika nerede milyarlarca geçen yıl geçirdi ve daha fazla milyarlarca önümüzdeki yıllarda harcanan bekleniyor CM çevre patlayan. Pay bu Twitter Facebook Google + CM sistemleri birçok şekillerde gelir Bunlar büyük ya da küçük basit veya çok karmaşık olabilir. Onlar çok pahalı aralığı (yaklaşık 300.000 $ enterprise–wide sistemler skeç ya da işlenmiş ve 43.000 $ Microsoftâ € ™ s için sunucu işlemci başına gibi neredeyse (az 1.000 $ Manila ve Zope için hiçbir şey) ücretsiz CMS. Ama hepsi aynı fikir dayanmaktadır CM şablonları oluşturarak tasarım odaklanmak için tasarımcılar sağlar. Konu uzmanları içeriği ayrı bir ortam içinde oluşturursunuz. Sunucu içeriği alır bu doğru bir şablona ekler ve tüm özenle son kullanıcılara sarılı gönderir. CMS akış diyagramı. Ama bu sadece CM sistemleri teknoloji tarafında. CM'ın diğer yönü bu iş adresleri yoludur. Tabii tasarım içeriğinden ayırmak harika ama CM tasarımlar onaylanmış almak ve sunucuya verimlilik düzeyini artırmak istiyor. CMS akış diyagramı. Her türlü araç/ortamında size rahat bir tasarım oluşturmak. Bir kez o sınanır ve gitmek için hazır sen yöneticinize veya Düzenleyicisi'ni ya da patron veya kim onaylayıncaya geçmek için tasarım. Onaylandıktan bu sunucuya gönderilir. Değilse notlar almak ve o sizin CM çevre içinde gönderilir e-posta yok hiçbir sesli posta hiçbir çıktı tasarımınızın kırmızı mürekkep ve sarı yapışkan notlar o tüm. Aynı işlem içerik tarafında olur. Sonuçta içeriği ve yayımlamak için tasarım için kolay olsa bile orada canlı sunucuya kılan olarak hala sıkı kontroller olmasıdır. İçerik Yönetimi (CM) birçok nedenden dolayı ve birçok formları web tasarım bir gelgit değişiklik gösterir. Ve bir tasarımcı olarak yeni CM dünya içinde senin yer bulmak gerekir. İleriye yönelik uzmanlık ile CM tasarımcılar biraz uzmanlaşmak olsun. Teknik destek öğretmenler ve diğer insanların web sayfaları için sorun gidericileri kuruluşlarındaki kaç web tasarımcıları Mehtap
Monday, April 15, 2013
sirket sitesi-f8f1313e
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment